Pagina's

maandag 31 december 2012

2013 is in aantocht !

Ik ben misschien nog een heel klein beetje te vroeg, maar toch : Happy New Year !

Ik kijk met een tevreden blik terug naar 2012 en maak me klaar voor 2013.
2012 was een bewogen jaar en ik wil graag enkele momenten daarvan met jullie delen :)



Ik ben met een (toch wel succesvolle) kookblog begonnen en ontdekte het plezier van schrijven waardoor er ook een persoonlijkere blog verscheen. Deze is wat minder bekend, maar dat is een beetje bewust zo gehouden.

Deze kookblog ontstond in april 2012 en heeft ondertussen al ongeveer 8500 pageviews opgeleverd, wat me heel erg blij maakt :) In 2013 wil ik beslist de kaap van 10 000 halen, en misschien zelfs die van 20 000. Daarvoor zal ik uit mijn pijp mogen komen denk ik, maar dat heb ik er voor over ;) Afgelopen jaar heb ik ook een doel gehaald dat onmogelijk leek, en toch is ook dat gelukt, dus we gaan er gewoon voor !

In September hebben ik en het liefje ons eindelijk verloofd :) Hier keek ik al zo lang naar uit ! Hij maakt me helemaal gelukkig en dat zou ik graag bezegelen :)

Later in september zijn we voor de eerste keer op reis geweest met vrienden. Ik ben met hen voor de eerste keer naar Spanje geweest en heb me er heel erg goed gehad. Ik wil zeker vaker met vrienden op reis ! Je maakt dan toch wel veel meer mee dan alleen met zijn tweetjes. Al vind ik het wel nodig om dan tussendoor wat vaker een weekendje met zijn tweetjes weg te gaan, zodat je toch af en toe de tijd neemt voor elkaar.

Maar 2013 komt in aantocht, dus het wordt tijd dat ik nieuwe voornemens bedenk. Ik vind het dit jaar precies heel wat moeilijker dan vorig jaar om er te bedenken. Ik heb er wel een paar, maar ben toch niet helemaal tevreden over mijn doelen. Misschien komt er gaandeweg wel nog een goede bij.

Maar eerst mijn doelen voor 2012 ! 10 kilo afvallen en voor de eerste keer naar iedereen die me lief is een kerstkaartje sturen ! Het tweede doel was natuurlijk niet zo'n grote uitdaging, maar die eerste... 10 kilo afvallen is niet niks..

En of het dan gelukt is? Het zal wel zijn ! Meer nog, ik ben maar liefst 18 kilo afgevallen ! Dat is bijna het dubbele dan mijn doel ! Ik heb dit bereikt door mijn hele levenswijze om te gooien. Ik ben dus niet echt op dieet gegaan, maar heb wel mijn hele eetpatroon overhoop gehaald en ben beginnen sporten. Ik voel me door deze nieuwe levenswijze energieker en blijer en voel me een pak beter in mijn vel :) Het is dan ook de bedoeling om deze levenswijze te blijven doortrekken naar de rest van mijn leven. Gezond eten en bewegen is dus de boodschap !

Wat mijn voornemens voor 2013 dan zijn?  Hier komen ze !
  • Ik zou misschien wel graag een kookcursus volgen, om mijn vaardigheden en kennis verder te ontplooien en dit met jullie te kunnen delen.
  • Meer tijd een aandacht geven aan de mensen die me lief zijn.
  • Mijn gewicht behouden.
  • Mijn blogje naar de kaap van 20 000 pageviews tillen !


Hebben jullie goede voornemens?
Plaats ze gerust hieronder, ik ben benieuwd !

PS : Je kan een reactie achterlaten op dit artikel door hier onderaan op reacties te klikken. Registreren is niet nodig wanneer je de optie Naam/URL selecteert. klik daarna op 'publiceer' om het te plaatsen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten