Pagina's

maandag 10 september 2012

VAKANTIE !

Eindelijk, na twee jaar ga ik nog eens op vakantie ! En wat kijk ik daar naar uit zeg ! Even helemaal ontspannen aan de Spaanse zee met de liefde van mijn leven, een goede vriend en een heeele goede vriendin ! We vertrekken over een paar uurtjes, want het vliegtuig stijgt vroeg op. Jullie horen me vast al aankomen...

Inderdaad, de blog zal nog even op een laag pitje blijven staan. Ik probeer zeker af en toe iets online te zetten als het internet het toelaat. Ik krijg het niet over mijn hart om de blog helemaal stil te leggen, dat zullen jullie tijdens de herexamens wel gemerkt hebben. Maar na de reis vlieg ik er vol energie en inspiratie weer in en zullen jullie weer bijna dagelijks een receptje of artikeltje kunnen vinden.

Tot dan !

Dikke kus,
Yentl


1 opmerking: