Pagina's

woensdag 26 september 2012

Pomgette?






Jullie hebben vast wel het verhaal van de pomgette uit de schoonpapa zijn tuin gelezen. Benieuwd wat het uiteindelijk geworden is? Lees snel verder !









Zoals jullie op de foto uit het eerste artikeltje kunnen zien was de 'pomgette' groen-oranje. Na een tijdje op de kast te staan kleurde hij langzaam aan helemaal oranje en leek hij dus meer op een langwerpige pompoen. Maar hoe zou de binnenkant eruit zien ? En hoe zou hij smaken?






Door de examens had ik geen tijd meer om er iets mee te doen, en toen die eindelijk achter de rug waren was het al snel tijd om de vakantie voor te bereiden en op reis te gaan. Daarom besloot ik hem vlak voor vertrek snel open te snijden en foto's te nemen voor jullie, zodat ik jullie toch kon vertellen wat het geworden was. En het was wel degelijk een mooie pompoen. 

Ik heb hem toen in de koelkast gelegd. De schoonmama ging voor de plantjes en het huisje komen zorgen tijdens onze afwezigheid. Daarom heb ik hem in de koelkast gelegd, zo kon zij hem meenemenom er lekkere soep van te maken. Echter, de eerste paar dagen was het niet echt nodig dat ze langs kwam. Jullie kunnen het vast al raden, tegen dat de schoonmama de pompoen kon meenemen was hij uitgedroogd. Het was onmogelijk om er nog soep van te maken. 

Het is jammer van de soep, maar ik ben toch heel blij dat ik weet wat hij uiteindelijk geworden is !


PS : Je kan een reactie achterlaten op dit artikel door hier onderaan op reacties te klikken. Registreren is niet nodig wanneer je de optie Naam/URL selecteert en hier gewoon je naam invult. klik daarna op 'publiceer' om het te plaatsen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten