Pagina's

vrijdag 17 augustus 2012

souvenir van het thuisfront

Gisteren had ik bezoek van de mama, de papa en alle broertjes en zusjes ! Mijn ouders zijn 3 weken op reis geweest met de 3 jongste kinderen. Zoals jullie al konden lezen verbleef 1 van mijn zussen die periode bij mij. Afgelopen donderdag zijn ze heel laat toegekomen. Gisteren kreeg ik telefoon van de mama met de vraag of ze s' avonds niet even langs mochten komen. Natuurlijk mocht dat ! Ik had ze immers al een tijdje niet meer gezien.




Ik maakte wat philadelphia-hapjes (die binnenkort nog op de blog zullen verschijnen) en zette de borrelnootjes klaar. Toen iedereen eenmaal een plekje had gevonden op ons terrasje en iedereen en fris drankje toegestopt had gekregen werd ik overstelpt met vakantiefoto's, filmpjes en spetterende vakantieverhalen. Ze zagen er een beetje als negertjes uit want hadden supergoed weer gehad. Al hebben wij de afgelopen dagen ook niet moeten klagen ;)


En blijkbaar hadden ze op reis ook aan mij gedacht, want ze hadden 3  handgemaakte tapas-schaaltjes meegebracht ! En wat zijn ze mooi ! Ze zijn superkleurrijk en geven meteen een vakantiegevoel. Heerlijk om daar olijfjes en andere kleine tapas in op te dienen, want ze zijn niet zo groot. Een gekleurde tafelloper op de terrastafel, kleurige citronella-kaarsjes aan, die mooie schaaltjes erbij en ik waan me helemaal op reis ! Bedankt !


PS : Je kan een reactie achterlaten op dit artikel door hier onderaan op reacties te klikken. Registreren is niet nodig wanneer je de optie Naam/URL selecteert en hier gewoon je naam invult. klik daarna op 'publiceer' om het te plaatsen.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten