Pagina's

donderdag 23 augustus 2012

Snijselder


Ik heb sinds kort een nieuw 'plantje' op mijn aanrecht staan, gekregen van de schoonpapa. Snijselder ! Hij heeft het zelf in de tuin gekweekt en ik ben er heel erg blij mee :)

Je kan het gewoon in een potje op de kast bewaren en er een paar stengels afsnijden als je het nodig hebt. Het groeit gewoon weer mooi bij :)

 Superleuk om een beetje in de spaghetti te doen, bij de mosseltjes,... En je hebt het altijd in huis :) Ik heb het aan de gootsteen gezet, zodat ik het zeker niet vergeet water te geven, want dat heeft het zeker genoeg nodig om te blijven groeien.


PS : Je kan een reactie achterlaten op dit artikel door hier onderaan op reacties te klikken. Registreren is niet nodig wanneer je de optie Naam/URL selecteert en hier gewoon je naam invult. klik daarna op 'publiceer' om het te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten