Pagina's

woensdag 1 augustus 2012

Sangria !

Geen sangria-wijn in huis en toch een ongelooflijke zin in een goede frisse fruitige sangria?
Ik ken het gevoel, het overkwam me overlaatst en heb het op een ietwat vreemde maar succesvolle manier opgelost :)

Ik heb een mooie karaf genomen en hierin gewone rode wijn met fanta gemengd, en het resultaat was zeer goed vergelijkbaar met sangria !

Daarbij heb ik het fruit dat ik nog bezat in stukjes gesneden en toegevoegd, even laten trekken in de koelkast en daarna gezellig genoten van een heerlijk glaasje op het terras :)

TIP :
  • Geen vers fruit in huis? Gebruik diepvriesfruit, dit gaat ook zeer goed en zorgt er meteen voor dat de drank lekker lang frist blijft, ook al blijft hij gewoon op de tafel staan :)
  • Proef zeker vaak genoeg wanneer je de wijn met de fanta mengt, en voeg steeds maar een beetje fanta toe tot het gewenste resultaat is bereikt. Zo overkomt het je niet dat hij te zoet wordt ! 

PS : Je kan een reactie achterlaten op dit artikel door hier onderaan op reacties te klikken. Registreren is niet nodig wanneer je de optie Naam/URL selecteert. klik daarna op 'publiceer' om het te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten