Pagina's

donderdag 30 augustus 2012

Een experimentje




benieuwd wat dit nu weer moet worden? Lees zeker verder !







Ik ben gek van rode wodka en alle mogelijke cocktails die ermee gemaakt kunnen worden. Maar helaas, ook dat mag ik niet meer drinken :(

Gelukkig mag een glaasje witte wodka wel nog af en toe. Maar zeg nu zelf, van smaak zijn die twee onvergelijkbaar hé?

Dus, er zit niets anders op dan iets uit te proberen. Ik ga proberen om met witte wodka zelf rode frambozenwodka te maken !

Benieuwd? Volg de blog ! Ik deel het recept en foto's van het resultaat zodra hij klaar is. Ik moet daar wel bij zeggen dat dit 2 tot 6 weken kan duren, een beetje geduld dus :)

PS : Je kan een reactie achterlaten op dit artikel door hier onderaan op reacties te klikken. Registreren is niet nodig wanneer je de optie Naam/URL selecteert en hier gewoon je naam invult. klik daarna op 'publiceer' om het te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten